نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4136
-
الف
+

پیدا شدن یک بمب، بازیگران را از صحنه فلمبرداری فراری داد!

پیدا شدن یک بمب در صحنه فلمبرداری فلم «ابدی ها» محصول جدید کمپنی ماورل، بازیگران را فراری داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، بعد از اینکه «انتقام جویان:پایان بازی(Avengers: Endgame )» در سینماها به نمایش درآمد تا دوسیه داستان سنگ های ابدیت را ببندد، این سوال در ذهن مخاطبان به وجود آمد که در قسمت های بعدی شاهد اکران چه فلم هایی از مارول خواهیم بود؟

چندی نگذشت که این کمپنی اعلام کرد که قصد دارد فلم «ابدی ها(Eternals)» را که درباره گروهی از انسان‌ها با قدرت‌هایی خاص است و وظیفه دفاع از سیاه زمین در مقابل همتایان شرور خود را بر عهده دارند را بسازد.

هم اکنون این فلم سینمایی در مرحله فلمبرداری قرار دارد و به تازگی اخباری از پیدا شدن یک بمب در هنگام فلمبرداری فلم ابرقهرمانی «ابدی ها» به کارگردانی «کلوئی ژائو» پیدا شده است.

گفته شده است که بازیگران اصلی این فلم از جمله «ریچارد مدن» و «کیت هرینگتون» به خاطر پیدا شدن یک بمب در محل فلمبرداری از صحنه خارج شدند.

بعد از پیدا شدن این بمب، بازیگران و دست‌اندرکاران فلم به مکان امنی در شهر «فوئرتونتورا» در «جزایر قناری» منتقل و متخصصان خنثی‌سازی بمب به صحنه فراخوانده شدند. 

یکی از افراد حاضر در صحنه به سان (The Sun) گفت: البته که موقعیت وحشت‌انگیزی بود، ممکن است این بمب برای دهه‌ها آنجا دست نخورده باقی مانده باشد ولی ممکن است وقتی تکان بخورد منفجر شود.

بر اساس همین گزارش، هنوز مشخص نیست این بمب در کجا ساخته شده و چگونه از فوئرتونتورا سر در آورده است، البته این جزیره در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان پایگاه نظامی آلمان‌ مورد استفاده قرار گرفته بود.

فلم «ابدی ها» قرار است در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی در سینماهای جهان به نمایش در آید.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر